Реальный Брест

дентикоальтернативаkris.byideaprint.byРА

ГлавнаяНовостиДороги и чудакиБрэсцкія дарожнікі прыступілі да другой чаргі Заходняга абходу

Брэсцкія дарожнікі прыступілі да другой чаргі Заходняга абходу

Брэсцкія дарожнікі прыступілі да другой чаргі будаўніцтва Заходняга абходу. Пуцеправод даўжынёй 2,7 кіламетра і шырынёй каля трыццаці метраў павінен вырашыць транспартныя пытанні ў заходняй частцы абласнога цэнтра.

Грандыёзнасць праекта ўражвае: толькі на першым з трох этапаў у зямлю заб'юць каля тысячы паляў для 12 апор будучага пуцеправода. А што будзе далей? Карэспандэнт «Р» першай пабывала на месцы маштабнай будоўлі.

Брэсцкі віядук дазволіць аптымізаваць транспартныя плыні паміж левым і правым берагам Мухаўца
Месца, дзе пачынае расці пуцеправод, мясцовыя жыхары ведаюць добра. Калісьці тут размяшчаліся шматтонныя рэзервуары нафтабазы «Брэстаблнафта- прадукт». У 2008 годзе ў адзін з іх патрапіла шаравая маланка. Тады разгарэўся вялікі пажар — тушылі яго паўсотні адзінак спецтэхнікі і тры пажарныя цягнікі. Пасля здарэння гіганцкія рэзервуары з палівам перанеслі далей ад жылых кварталаў. І сёння на гэтай тэрыторыі ва ўсю моц працуюць будаўнікі.

Часовая пад'язная дарога, бытавы гарадок, перанос існуючых сетак за межы тэрыторыі забудовы. У першым, так званым падрыхтоўчым перыядзе будаўніцтва абыходу задзейнічаны каля 50 работнікаў ААТ «Будтрэст № 8» (філіялы СУ-32 і СУ-158), 10 спецыялістаў брэсцкага філіяла ААТ «Мостабуд». Тузін спецыялістаў з будаўніча-мантажнага цягніка-391.

Адна апора ўжо гатовая. Начальнік будоўлі Дзмітрый Ганчук распавядае:

— Яе падмурак — гэта 88 паль па 10 метраў даўжынёй кожная, далей ідуць 130 «кубоў» бетону, потым 3 маналітных калоны і маналітны рыгель. Паміж апорамі ўкладваюцца бэлькі па 33 метры.


У перспектыве магістраль павінна злучыць аўтадарогі Р17 (Брэст — мяжа Украіны) і М1 (Брэст — Мінск — мяжа Расіі),
а таксама міжнародныя аўтамабільныя памежныя пункты пропуску «Брэст — Тэрэспаль» і «Казловічы—Кукурыкі»
У сярэдзіне года з'явяцца бытоўкі ў раёне чыгуначнага пераезду паміж мікрараёнамі Рэчыца і Дуброўка, расказвае начальнік філіяла СУ-158 ААТ «Будаўнічы трэст № 8» Ігар Кулініч:

— Каб паскорыць працэс, мы плануем будаваць пуцеправод адначасова на некалькіх захватках. Будуць задзейнічаны каля тысячы спецыялістаў з усёй краіны.

Увогуле, ёсць праца і будаўнікам, і цэментным заводам. Як справядліва заўважыў Аляксандр Лукашэнка ў час нядаўняй «Вялікай размовы з Прэзідэнтам», новыя дарогі — гэта выдатная падтрымка цэментнай прамысловасці.



Тое, што ў Брэсце прыменяць новыя падыходы да будаўніцтва — гэта ўжо відавочна, дзеліцца першы намеснік генеральнага дырэктара ААТ «Мостабуд» Сяргей Звоннік:

— Будаўніцтва другой чаргі Заходняга абыходу тыповае, аднак кальцавую развязку ў сярэдзіне пуцеправода мы ўпершыню ў краіне выканаем цалкам у маналіце.

Чакаецца, што пуцеправод узвядуць за два гады. Ён стане своеасаблівым падарункам гораду да 1000-гадовага юбілею, які Брэст адсвяткуе ў 2019 годзе.

 

sb.by

 

 

Похожие статьи:

Брест и регионЦентральная городская больница приняла эстафету кадровых ротаций в городе

Брест и регионНа Брест обрушился ливень и затопил центр города

Брест и регион«Жена растерялась и отдала деньги». Нужна ли окнам «диагностика» и чем она может обернуться

Брест и регионКак правильно платить за воду

Брест и регионВторые мамы. Благодарность персоналу Брестского роддома

Поделиться:
Комментарии (6)
владимир # 11 февраля 2017 в 23:01
-1 + -
+6 / -7
Статья интересная по сути, но читать на мове, которая даже не является языком предков, не возможно. в Бресте я за 39 лет жизни не встречал ни одного человека, разговаривающего на Белорусской мове. Автора прошу учесть в дальнейшей творческой деятельности.
Виталий Закржевский # 11 февраля 2017 в 23:34
0 + -
+3 / -3
Владимир, придётся выучить... скоро всем придётся...теперь "тренд" такой.
Old Boy # 12 февраля 2017 в 00:05
+4 + -
+4 / 0
Вы так говорите, как будто это что-то плохое. cool Вот в Канаде, например, два госязыка. Чиновники обязаны знать оба, а обывателям за знание обоих по месту работы многие наниматели доплачивают. Т.е. знание двух языков повышает конкурентность на рынке труда и ценность специалистов.
а? # 12 февраля 2017 в 18:02
+1 + -
+1 / 0
Опять таки из международных языков нам ближе явно не английский, а русский.
Почему отказываться от него? Чтобы учить немецкий английский и т.д.?
Сьвядомы змагар # 11 февраля 2017 в 23:47
0 + -
+3 / -3
Первая всеобщая перепись населения Российской империи 1897 года. - [СПб.], 1897 - 1905.

"По данным переписи 1897 г. в Беларуси белорусскоязычное население составляло 73,3%.
Второе место принадлежало языку иудеев, — 14 %.
Русскоязычное население составило 4,3 %.
Польское — 2,4 %.
На составе населения сказывался фактор приграничья. Он отчетливо прослеживался, например, в
Витебской губернии. Здесь зафиксирован наибольший удельный вес русскоязычного населения — 9,9 % .
Для сравнения, в Гродненской губернии этот показатель составил 4,3%, Минской — 3,9 %, Могилевской —
3,4 %, в Виленской — 2,6 %."
вось! # 12 февраля 2017 в 12:03
+1 + -
+2 / -1
Предлагаю вернуться к теме.
Дело не в языке, а чего будет стоить эта стройка.
Как и новый мост через Мухавец, новый виадук съест все деньги города при такой расточительности, а на кучу проектов к тысячелетию города фиг останется, на каком языке не говори!
отключен Javascript

Онлайн радио


Свяжитесь с нами по телефонам:

+375 29 7 956 956
+375 29 3 685 685
realbrest@gmail.com

И мы опубликуем Вашу историю.